Logo Justyna Cieślica Dietetyk

Projekt wizerunku marki dietetyka Justyny Cieślicy zrealizowany został we współpracy z Mery Jabłońską i jego głównym celem było nadanie nowego, spójnego i jakościowego charakteru całej zewnętrznej komunikacji działań firmy.

Odbiorcami Justyny są wszyscy ci, którzy chcą wziąć w swoje ręce temat odżywiania i tego jak funkcjonują w pędzie codziennego życia… czyli w największym stopniu młode kobiety.

Chcieliśmy, żeby grafiki i elementy komunikacji wizualnej były przedłużeniem tego kim jest Justyna. Żeby opierały się na spójnych zdjęciach pysznego jedzenia i miały nieco plastycznego charakteru. Aby osiągnąć ten cel, sfotografowaliśmy w naszym studiu kilogramy jedzenia. Efektem sesji były zdjęcia pełniące role ilustracji lub tła do różnego typu komunikatów.

Indywidualne diety to, jak łatwo się domyślić, również konkretne przepisy na potrawy. Jedną z potrzeb w komunikacji, które dostrzegliśmy były filmy, w których Justyna opowiada o tym dlaczego gotuje np. szparagi z kaszą bulgur. Zrealizowany przez nas film, poprzedzony również transmisją na żywo, jest jednym z elementów zaplanowanej kampanii w mediach społecznościowych.

 Jego celem na tym etapie było oczywiście przekazanie przepisu na szparagi, ale również zakomunikowanie, że Justyna wraz ze swoją marką wchodzi w nowy etap i odbiorcy mogą spodziewać się zmian. To natomiast pozwoliło podkreślić bardziej osobisty i autentyczny charakter kanałów mediów społecznościowych Justyny w relacji z jej odbiorcami.

W czasie planowania strategii stwierdziliśmy, że na obecnym etapie rozwoju firmy przyjęte rozwiązania muszą być jak najbardziej elastyczne. Muszą pozwalać na to, by pewne powtarzalne elementy komunikacji mogła wykonać sama Justyna lub osoby wokół, a nie zawsze potrzebne było całe studio projektantów. Trudno byłoby sobie wyobrazić, żeby każde szparagi z kaszą bulgur musiały jechać do studia przed zjedzeniem.

Z tego względu przyjęliśmy, że ważnym elementem projektu jest opracowanie szablonów niezbędnych do działania bez naszej ingerencji. Ponadto wyposażyliśmy Justynę w tła, sprzęt, instrukcje (oraz pewność wsparcia technicznego) do podstawowej fotografii i tworzenia prostych filmów. Dzięki temu, nadal trzymając się zaplanowanej strategii, możemy pozwolić sobie na odrobinę elastyczności.