Kreacje dla polskiej marki laptopów Hyperbook były odpowiedzią na potrzebę grafik wizerunkowych, które staną się podstawą identyfikacji wizualnej i które nie będą tylko laptopem z piorunami na ekranie.
Marka adresuje swoje produkty dla trzech grup docelowych – graczy, projektantów i biznesmenów. Dla każdej z tych grup opracowaliśmy grafikę, które możliwie najbardziej oddaje jej charakter.
W procesie projektowania istotna była stała komunikacja z klientem, dlatego całą pracę rozpoczęliśmy od analizy tematu i szkiców koncepcji, które pozwoliły nam opracować grafiki o takim charakterze jaki widzieliśmy oczami wyobraźni.
Gracze otrzymali bogaty fotomontaż elementów charakterystycznych dla świata gier komputerowych. Duża dynamika, nasycone kolory i kosmos w tle.
Powyższa grafika, adresowana do projektantów, miała mieć charakter zbliżony do estetyki projektów z obszaru grafiki, wzornictwa przemysłowego, czy architektury. Ten czynnik zadecydował o dominacji białego koloru, technicznym charakterze i ograniczonej palecie kolorów.
Młodzi biznesmeni (poniżej) o kreatywnym umyśle, żonglujący projektami, datami i kalendarzami, którzy potrzebują to wszystko okiełznać za pomocą wydajnego i eleganckiego laptopa, stali się inspiracją do stworzenia tego projektu.
Kreacje, dostarczone w plikach posiadających warstwy, posłużyły do wykonania szeregu pochodnych projektów począwszy od podkładek pod myszki, przez rollupy aż po multimedialne aranżacje stoisk konferencyjnych.